Muzeum Techniki

31 maja 2023 | Category: Grupa III Sarenki | Comments (0)

We wtorek 30 maja zwiedziliśmy Muzeum Techniki w Szczecinie. Wyprawa autokarem już od samego rana wzbudzała wiele emocji… W muzeum mogliśmy obejrzeć tramwaje, auta, motocykle, maszyny do szycia oraz maszyny do pisania. Wsiadanie do tramwaju sami sprawdzaliśmy 😉 W drodze powrotnej zwiedziliśmy też Wały Chrobrego – piękne miejsce 😄.

Liski w Muzeum Techniki i Komunikacji

31 maja 2023 | Category: Grupa VI Liski | Comments (0)

We wtorek 30 maja wybraliśmy się na kolejną wycieczkę autokarową. Tym razem naszym celem było Muzeum Techniki i Komunikacji. Była to bardzo ciekawa wyprawa. Zobaczyliśmy tam wiele przeróżnych pojazdów z dawnych czasów. Były tramwaje, autobusy, samochody oraz przeróżne motory i motocykle. Tramwajami i autobusami mogliśmy się nawet przejechać, ale oczywiście w wyobraźni! Oprócz wizyty w […]

Dzień Mamy i taty u Lisków

W czwartek 25 maja świętowaliśmy dzień Mamy i Taty w naszej grupie. Dzieci pięknie zaśpiewały piosenki, powiedziały wierszyki i zatańczyły dla swoich ukochanych rodziców. Były też wspólne zabawy, konkurs oraz tańce z rodzicami. Dzieci przygotowały prezenty i tradycyjnie zaśpiewały STO LAT! Nie zabrakło też drobnej przekąski, która zniknęła bardzo szybko.

Wycieczka Lisków do Parku Dinozaurów

31 maja 2023 | Category: Grupa VI Liski | Comments (0)

W poniedziałek 15 maja Liski wybrały się na wycieczkę do Nowin Wielkich do Parku Dinozaurów. Wyprawa nasza trwała cały dzień i była pełna wrażeń. Uczestniczyliśmy w zajęciach, podczas których dowiedzieliśmy się wielu ciekawych wiadomości o dinozaurach. Malowaliśmy skamieliny, które zabraliśmy do naszych domów. Wybraliśmy się też z panią przewodnik obejrzeć dinozaury, niektóre były ogromne! Pani […]

Majowe urodziny 😄

29 maja 2023 | Category: Grupa IV Mrówki | Comments (0)

„Sto lat, Sto lat! niech żyją żyją nam „ A kto?! Kornelia i Mateusz !!!😄 Serdeczne życzenia przesyłają Mrówki

Święto Mamy i Taty

29 maja 2023 | Category: Grupa II Wiewiórki | Comments (0)

Mama i tata to wielkie słowa, które są synonimem miłości, dobra, ciepła i rodzinnego szczęścia. To właśnie dla swoich wspaniałych rodziców dzieci przygotowały piękny program artystyczny, podczas którego nie zabrakło wzruszeń i ukradkiem wycieranych łez…

Pieczemy ciasteczka

Kilka dni temu w naszym przedszkolu unosił się zapach maślanych ciasteczek. Dzieci z grupy „Wiewiórki” próbowały swoich sił w trudnej sztuce cukierniczej.Wspólne zajęcia były wspaniałą zabawą, a najprzyjemniejsze było próbowanie słodkich, chrupiących, złocistych wypieków.

26.05.2023r. „Dzień Mamy i Taty”

26 maja 2023 | Category: Aktualności ogólne, Grupa IX Zajączki | Comments (0)

Dzień Mamy i Taty.

26 maja 2023 | Category: Aktualności ogólne, Grupa V Misie | Comments (0)

Najlepsze życzenia dla wszystkich mam i tatusiów od grupy Misie.

26.05.2023r. – „Dzień Mamy i Taty”

26 maja 2023 | Category: Aktualności ogólne, Grupa I Biedronki | Comments (0)

Biedroneczki zaprosiły swoich Kochanych Rodziców we wtorek i pięknie dla Nich wystąpiły. A dziś jeszcze raz przekazują życzenia i dziękują za to, że Jesteście Kochani Rodzice. Moje małe serceKocha Ciebie bardzo mocno.Moje małe serceKocha Ciebie zimą, wiosną…Moje małe serceKocha Was Rodzice!Mamo, Tato bardzo kocham Was!

keep looking »
  • Wyszukaj na stronie

• O nas

• Przedszkole Publiczne Nr 48 „Leśna Gromada” w Szczecinie INFORMACJE O PRZEDSZKOLU Placówka usytuowana jest w głębi osiedla POMORZANY, z dala od zgiełku ulicznego. Budynek z każdej strony otaczają ogrody przedszkolne z dużą ilością drzew i sprzętu do zabaw dla dzieci. Przedszkole Publiczne nr 48 powstało w 1978 r. jako żłobkoprzedszkole w nowym budynku przy ul. […]